Press "Enter" to skip to content

Kaip susitvarkyti darbo vietą

Atrodytų, pati paprasčiausia užduotis. Juk sutvarkyta darbo vieta – tai mažiau rūpesčių, lengviau surandami daiktai ir dar visokių kitokių teigiamų dalykų galima išvardyti. Aišku, draugės menininkės tuoj man pasakys, kad sutvarkyta darbo vieta tolygi katastrofai, nes nuo sterilaus darbo stalo išbėgioja visos mūzos. Bet juk ne visi menininkai. Ir aš nesiūlau išradinėti kažkokių neįmanomų dalykų – tvarkinga darbo erdvė, kai viskas patogiai sudėta po ranka. Kaip sukurti namų biurą jau esu rašiusi čia. Dabar tik keli esminiai akcentai, kaip palaikyti tvarką darbo vietoje.

Pirmiausia, ką reiktų atsiminti kiekvienam  – apibrėžtos darbo vietos ribos. Jeigu darbui paskirtas visas kambarys – tada paprasta, nes ribas nustato sienos, bet jeigu darbo vieta bendrojoje erdvėje – ribas reiktų nusistatyti. Kitaip – dalis popierių ir knygų iškeliaus, ten, kur neturėtų, o ant darbo stalo rasite plastikinę vaikų varną.

Antra. Susikurkite nuosavą sistemą. Nežinau, kas tai bus – dėžutės, sunumeruoti aplankai, lentynėlės. Svarbiausia, kad Jūs patys žinote, kas kur sudėta ir kaip viską rasti.Be to, atkreipkite dėmesį į tai, kuriuos daiktus naudojate dažniausiai. Jiems skirkite pačią patogiausią vietą.

Trečia. Išmeskite viską, kas nereikalinga. Svarbiausia, nesigailėkite, nepavydėkite ir negrūskite į kampą sakydami, „gal kada nors pravers”. Viską, kas nereikalinga ir nenaudojama padovanokite, išmeskite, atiduokite labdarai arba parduokite. Na gerai gerai, jei jau labai reikalingas daiktas – nuneškite į paliepę ar sandėliuką. Svarbu, nesugrūskite ten visko.

Ketvirta.  Suraskite vietą viskam, kas reikalinga. Tam pravers dėžutės, stiklainiai, dėklai, spintos, stalčiai.

Puikių minčių!

 

One Comment

Comments are closed.