Press "Enter" to skip to content

„BoBo“- naujieji gyvenimo šeimininkai

Madonna. Foto: Dave Hogan/Getty Images

Jeigu 60-aisiais Amerikoje gyvenimo tempą ir ritmą diktavo hipiai, o 80-aisiais – japiai, dabar naujos kartos atstovai vadinami „BoBo“.

 Šis pavadinimas – tai dviejų lotyniškai parašytų žodžių „bohemos buržuazija“ trumpinys. „BoBo“ karta domisi filosofija, grafika, rytų menais, budizmu, tampa labdaros ir paramos organizacijų nariais, tuokiasi ir skiriasi po tris kartus, gyvena „sudedamose“ šeimose, kur auga vaikai nuo skirtingų sutuoktinių.

„BoBo“ save priskiria aukščiausiai visuomenės narių grupei, nes daug uždirba ir atstovauja madingiems ir „vežantiems“ ekonomikos sektoriams, tokiems kaip žiniasklaida, reklamos agentūros, šou verslas, dizainas. Jų atlyginimai užsienyje siekia nuo 6 iki 22 tūkstančių dolerių per mėnesį.

Jų pagrindinės vertybės – nuolatinis tobulėjimas, visų įmanomų prievartos formų atsisakymas, priešinimasis eksperimentams su gyvūnais, rūkymo ir stiprių narkotikų atsisakymas, kūno ir mitybos kultas. Didelė prabanga – užmiestyje šalia poilsio namelio turėti ne išpuoselėta sklypą, o lysves su ekologiškomis daržovėmis.

Savo buitį jie pripildo istoriniais daiktais, atostogauti važiuoja ten, kur savo pėdsakų nepaliko pramoninė revoliucija. Pavyzdžiui, madinga ilsėtis mažučiame išnuomotame namelyje Indijoje ar Tailande.

„BoBo“ mėgsta viską, kas kaitina jų jausmus ir pasiruošę už tai pakloti bet kokius pinigus. Pavyzdžiui, kiekvieną savaitę šviežioms gėlėms pamerkti namuose išleidžiama šimtai dolerių.

Itin populiarios aromatinės žvakės, bet ne iš prekybos centro, o rankų darbo, užsakytos kinų dirbtuvėse. Namuose interjeras kuriamas medžio, plastiko ir natūralios odos pagalba.

„BoBo“ nemėgsta didelių automobilių, tokių kaip „Mersedesai“ ar „BMW“. Jie mieliau važinėja mažučiais „smartais“ ar „vabalais“.

„BoBo“ dievina brangius, firminius daiktus, tačiau jie privalo būti neiššaukiantys, paprasti, be rėkiančių etikečių.

„BoBo“ mėgsta atsipalaiduoti restoranuose, kavinėse ir naktiniuose klubuose, atitinkančiuose jų kulto suvokimą: lankytojų neturi būti labai daug, virtuvė privalo būti biologiškai švari, o interjeras – skoningai kuklus.

Su draugais jie susitinka namuose. Ir – ne svetainėje, o virtuvėje. Savaitgaliais būtina gauti dvasinio peno – paklausyti Verdžio Italijoje, aplankyti architektūros parodą Berlyne. Būtina lankytis fotografijų parodose.

Privaloma sporto rūšis – plaukiojimas baseine. Lankytis įprastuose sporto klubuose –žemas lygis. Kas kita – bėgioti stadione.

Dar vienas „BoBo“ užsiėmimas – gerinti buitį savo rankomis: dažyti tvoras, valyti langus…

Tarp garsenybių „BoBo“ kartai priskiriami Madonna, Stingas, manekenė Karla Bruni, Bilas Klintonas.

4 Comments

  1. Giedrė Balčiūtė Giedrė Balčiūtė 2011 12 09

    Manau, kad juos seka, kaip A.Užkalnis įvardino, ekotuštutės. O šiaip jie tokie – beveik senovės graikai, tik mažiau tingūs. Vis dėlto, per daug viskas tikslu… O kur polėkis gyventi savaip?

  2. Dainius Tulaba Dainius Tulaba 2011 12 09

    Kaži, ar tos žvaigždės laisvos gyventi savo gyvenimą, taip kaip norėtų?

  3. Natalija Mogučaja Natalija 2011 12 09

    O jūs ar esat 100 % tikri, kad gyvenat savo gyvenimą? Netikiu, kad nė kartelio nekilo abejonių…:)

    • Dainius Tulaba Dainius Tulaba 2011 12 10

      Natalija, net neabejoju :) Bet tikiu, kad pasieksiu tą tašką, kai galėsiu gyventi savo gyvenimą. Bet manau, kad didžiosios žvaigždės dažnai yra savo padėties ar imidžo įkaitai.

Comments are closed.