Kad valgyti būtų smagiau ir skaniau

Šiais laikais, kai visi nuolat skuba, viena iš pagrindinių problemų yra nuovargis ir, žinoma, mitybos sutrikimai. Tai būdinga ne tik suaugusiesiems, kurie tiesiog nespėja pavalgyti, bet ir vaikams. Jų gyvenimo ritmas taip pat įtakoja jų mitybą. Vieni iš jų tampa putliais ir apvalučiais, o kiti lieka smulkučiai ir sveriantys labai nedaug. Jei tai yra genetiškai nulemta, tai pakeisti tokį vaiką nėra lengva ar net įmanoma. Tačiau, jei vaikas tiesiog nuolat kartoja, jog jam neskanu, yra lengva išeitis – „smagus maistas“.

Koks gi turėtų būti „smagus maistas“? O gi toks, kurį valgyti ne tik skanu, bet ir smagu. Toks maistas atsiranda pasitelkus vaizduotę.

Tarkime vaikas ar net suaugusysis nenori valgyti bulvių košės. Tada belieka sukurti maistinį šedevrą – bulvių košės ugnikalnį. Jo vidus užpildomas padažu, kurio sudėtis: truputis riebalų, miltai, pienas ir apkepta dešra (arba spirgučiai) bei, žinoma, truputis druskos. Jei valgantysis labai reiklus ir nori tikroviškesnio ugnikalnio, į padažą galima įdėti pomidorų padažo, kuris suteiks lavai gražią rausvą spalvą. Jei norima, kad būtų valgomos daržovės, galima „priauginti medžių“ iš troškintų šparaginių pupelių arba vietoj ugnikalnio išsiveržimo debesėlio įdėti troškintą brokolį (per daug nesusmulkintą žiedinį kopūstą). Jei norisi daugiau sotumo, galima pakepti dešrelių – eglučių, kurios gaunamos įpjausčius dešrelių šonus. Jei norisi gyvūnijos dešrelė gali būti lyg gyvatė, o jei dešrelės galus įpjaustysime ir pakepsime, gausime dailius aštuonkojus. Trumpai tariant, galima daryti, ką tik sumąstote – nuo pačios bulvių košės sudėties, kurioje gali būti ir žirniai, iki garnyrų, kurie pateikiami šalia.

Žinoma, visa tai tik pavyzdys, kaip sudominti vaikus maistu. Taigi, pasitelkite vaizduotę ir kurkite maisto šedevrus, kad Jums ir Jūsų vaikams būtų smagiau valgyti bet kokį maistą, net ir tą, kuris jau kiek atsibodęs.

Written by Ingrida

Ingrida - pradedanti tekstų rašytoja, turinti įgimto smalsumo, todėl galinti rašyti įvairiomis temomis.

This article has 1 comment

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *