Kaip išvengti peršalimo ligų?

vaiku-gerkles-skaumas

Artėjant šaltajam metų laikui vis dažniau susimąstome, kad kartu su juo dažnai ateina ir labai nelauktos peršalimo ligos. Kol vieni tiki likimu ir galvoja, kad jeigu nelemta, tai pavyks išvengti ligų, tuo tarpu kiti imasi rimtų priemonių užkertančių kelią bakterijų bei virusų dauginimuisi Jūsų organizme. Egzistuoja kelios paprastos taisyklės universaliai tinkančios tiek vaikui, tiek suaugusiam asmeniui, kurios padeda išvengti peršalimo ligų. Trumpai paminėsime efektyviausius būdus. Jeigu Jums jau skauda gerklę – įsigykite vaistų.

  • Vitaminas C. Jis įvardijamas kaip bene pats efektyviausias būdas galintis padėti kovoti su peršalimo ligomis. Žinoma, pirmiausia rekomenduojama išadyti natūralius vitaminus, kurių gausu apelsinuose ir kituose citrusiniuose vaisiuose, juoduosiuose serbentuose ir panašiai.
  • Reguliari mankšta. Daugelis mūsų tikrai tingi pajudinti savo raumenukus, kol to padaryti nepriverčia sveikata. Gydytojai teigia, kad jeigu per parą sportuosite bent jau 30 minučių – pastebėsite efektyvius rezultatus padėsiančius Jus net ir žiemos metu išvengti nemalonių peršalimo ligų.
  • Plaukite rankas. Vėsiuoju metu metu virusai labai intensyviai migruoja ir labai dažnai žmonės suserga todėl, kad paprasčiausiai nesiplauna rankų. Kuomet naudojatės viešomis erdvėmis – prižiūrėti savo higieną būtina. Ne tik dėl peršalimo lig, tačiau tai viena iš labai rimtų priežasčių.
  • Gerklės skalavimas. Rekomenduojama kuo dažniau skalauti gerklę su druska, kadangi tai efektyvus būdas pašalinti virusus vos tik jiems pradėjus daugintis jūsų gerklėje. Darykite tai net ir tokiu atveju, jeigu nejaučiate jokio gerklės skausmo.
  • Burnos skalavimas. Kuo dažniau tai darysite, tuo mažesnė tikimybė, kad peršalimas taps jūsų palydovas. Juolab, burna visada bus švari ir iš jos sklis tik malonus kvapas.
  • Eteriniai aliejai. Tai puiki priemonė užsitikrinti, kad sloga Jūsų nekankins. Ypač rekomenduojami ekologiški eteriniai atliejai. Jų kaina nemaža, tačiau nauda – akivaizdi.
  • Česnako valgymas. Česnakas jau labai seniai pripažintas puikia priemone, kuri gali padėti apsisaugoti nuo nemalonių ligų. Žinoma, jeigu valgysite vieną, tokiu atveju dirginsite skrandį, tad to vengti siūlome. Geriausia valgyti kartu su juoda duona. Tokiu atveju bus ir sveika, ir skanu.
  • Patalpų vėdinimas. Tai dar vienas efektyvus būdas galintis jums padėto kovoti su nemaloniu peršalimu. Jeigu namuose neturite vėdinimo sistemos, tokiu atveju namus vėdinti rekomenduojame kartą per parą.
  • Sveikuolių kokteiliai. Šuo metu labai dažnai kartojama, kad raw kokteiliai yra geras pasirinkimas norintiems gyventi sveikai ir laimingai. Mes juos jus taip pat rekomenduojame, tad gerkite kiekvieną rytą ir užsitikrinkite, kad peršalimo problemos jums bus visiškai nepažįstama sritis.
  • Medus. Tai puiki priemonė padedanti kovoti su peršalimo ligomis. Kiekvieną vakarą suvalgykite po mažą šauktuką ir gripas Jūsų nebekankins. Jeigu skauda gerklę – valgykite daugiau.
  • Ramunėlių arbata. Ji ne tik ramina, tačiau taip pat ir padeda stiprinti imuninę sistemą, o įtakoje netenka pergyventi dėl nemalonaus ir labai erzinančio peršalimo.
  • Meditacija. Galbūt jums skambės kiek juokingai, tačiau švarios mintys gali padėti kur kas sveikiau gyventi. Taigi, atsipalaiduokite ir pamirškite visas ligas. Jos jums netrukdys gyventi.
  • Skysčiai. Reguliarus nuolatinis skysčių gėrimas užtikrina geresnį organizmo funkcionavimą, taigi labai svarbu gerti kuo daugiau skysčių, kad žmogus jaustųsi gerai. Nepamirškite, kad į parą rekomenduojama išgerti bent jau du litrus vandens. Ar jūs pasiekiate šią ribą?
  • Miegas. Geras ir kokybiškas miegas stiprina žmogaus imuninę sistemą. Taigi, labai svarbu gerai miegoti, kad ir diena būtų sėkminga, o ligos Jūsų nekankintų.

Written by Tomas Morkūnas

Tomas - studijuoja reklamos vadybą, todėl domisi reklama internete, SEO, IT naujovėmis, tačiau internete mėgsta rašyti įvairiomis temomis. Neatsisako galimybės pasidalinti savo mintimis, todėl įsitraukia į kitų interneto projektų veiklą.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *