Nauji metai – nauji įpročiai

Ar pagalvojote, kada, kad kiekvienais metais pažadate tuos pačius arba bent labai panašius pažadus – pradėti sportuoti, labiau savimi rūpintis, domėtis savo sveikata? Metai prabėga, o pažadai, labai rimtai duoti sau – taip ir lieka pažadais. Galbūt net sporto salės abonementą nusipirkot ir dailius bėgimo batelius, tačiau entuziazmo keltis rytais nebelieka gana greitai. Įpročiai nugali.

Užsibrėžkite sau realius tikslus. Ir būkite patys sau atviri. Taip, Jūs galite užrašyti, kad nubėgsite maratono distanciją po mėnesio. Bet ar tai įmanoma, jei visa sportinė veikla buvo šunelio pavedžiojimas rytą? Šiandien jau rašiau apie 10 nedidelių žinsnių sveikesnio gyvenimo link – 10 įpročių sveikatos link.

Pats svarbiausias ir tikriausiai lemiamas veiksnys – nuoseklumas ir ne per didelių tikslų užsibrėžimas. Daugelis dietų ir kitų patarimų lieka neveiksmingi tik todėl, kad norisi žaibiškų rezultatų. O žaibiškai nebūna nieko, nebent… nupjauti koją – sulieknėsite žaibiškai ir visam laikui. Deja, net ir šiuo atveju teks keisti įpročius, nes turėsite prisitaikyti prie pasikeitusio gyvenimo. Žinoma, pajuokavau, niekas nesiūlo nusipjauti kojos ar rankos. Siūlau „nupjauti“ netikusius įpročius – mesti rūkyti, rasti aktyvesnės veiklos, daugiau stovėti negu sėdėti, paėjėti pėstute ar palipti laiptais.

Maži kasdieniai žingsniai. Kiekviena kelionė prasideda nuo pirmo žingsnio, taigi pirmyn link sveikesnio savęs.  Kviečiu registruotis į seminarą – „Ištark „labas“ tobulam sau“ , kuriame pasidalinsiu keliais metodais, padedančiais keisti gyvenimo ir valgymo įpročius.

Labai džiaugsiuos, jei šis įrašas padės nors vienam žmogui susimąstyti apie Naujametinius pažadus sau.

Gerų Jums metų!

 

 

 

 

Written by Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *