Keli patarimai, kaip mankštintis

Rytas. Idealu, jei pradedate dieną mankšta ir stikline vandens.  O jeigu dar skiriate laiko kasdieniam sportui – tobula. Tačiau visi mes žmonės ir visko gyvenime pasitaiko. Štai keli patarimai, kaip planuoti laiką ir mankštintis, kad pasiektumėt savo užsibrėžtų tikslų:

1. Pasidarykite treniruočių tvarkaraštį. Tada nereiks galvoti, ką čia šiandien nuveikus – pabėgioti, pasivažinėti dviračiu ar nueiti į sporto salę. Tvarkaraštis padeda drausmingiau judėti, be to užsirašykite treniruotes į savo darbo knygą, kad tuo metu nepaskirtumėt kitų, svarbių susitikimų. Be to, planuojant numatykite ir alternatyvas – kaip galite sportuoti, jei lis lietus ir negalėsite bėgioti lauke.

2. Susimokėkite už treniruotes iš anksto, nes žinojimas, kad išleidote pinigus – drausmina.

3. Pasiruoškite rytdienos treniruotėms iš anksto – ne tik rūbus, batus, bet ir užkandžius bei gėrimo buteliuką. Kai tereika apsirengti ir čiupti vandens buteliuką – nebebus priežasties išsisukinėti.

4. Jei nesportuojate rytais, vis tiek kelkitės pusvalandžiu anksčiau, kad atliktumėt įprastinius dienos darbus. Produktyvus rytinis laikas garantuos, kad galėtumėt „pavogti“ pusvalandį dieną.

5. Nesigraužkite, jei treniruotė mažiau aktyvi, nei norėtųsi – ji vis tiek judėjimas.

6. 15 minučių treniruotė irgi gerai, tai geriau negu visai jokios treniruotės.

7. Laikykitės penkių minučių taisyklės. Jei nesijaučiate 100 procentų gerai, pamėginkite judėti bent penkias minutes. Labai daug šansų, kad pratęsite treniruotę.

8. Jei sunku prisiversti sportuoti vieniems, susiraskite kompanijoną. Kai būsite įsipareigoję kitam žmogui, negalėsite praleidinėti treniruočių.

10. Nusistatykite trumpalaikius ir ilgalaikius tikslus ir nuosekliai jų siekite.

11. Apdovanokite save po treniruočių – karštu dušu, nauju kvapiu šampūnu ar dušo žėlė, gražiai serviruotomis salotomis, nauju drabužiu sportui ar smagios muzikos įrašais. Yra labai daug naudingų dalykų.

12. Dalinkitės savo tikslais socialiniuose tinkluose – tai labai pastiprina motyvaciją – pamatysite, kiek teigiamų žodžių ir paskatinimų išgirsite iš aplinkinių.

13. Nebauskite savęs, jei praleidote kokią treniruotę – jei norėsite, tikrai atsigriebsite.

14. Kaitaliokite veiklas, kad nenusibostų ir rutina nepriverstų visko mesti. Nieko nėra blogiau nei monotonija. Be to, keičiant veiklas gausite maksimalų rezultatą, nes kūnas formuosis proporcingiau.

15. Nepamirškite ir kasdienio judėjimo – vaikščiojimo, namų tvarkymo, lipimo laiptais ar pan.. Tai ne treniruotė, bet tikrai svarbi kasdienio judėjimo dalis.

Tai tiek patarimų pradžiai, o paskui jei norėsite pasidalinsiu ir kitais.50090616_moving_comfort_fiona_sport_bra1

Written by Ilona-Eitnė

Eitnė – viena iš portalo eitne.lt autorių ir pagrindinė redaktorė. Dar ji – nuostabi mama ir sėkminga verslininkė su kalnu idėjų. Jai trūksta tik vieno – kokių 3 papildomų valandų paroje.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *