Prieš gripą ir imunitetui stiprinti

Foto sxc.hu

Nemažai esame rašę, kaip kovoti su gripu ir peršalimo ligomis. Šį kartą dar keletas profesionalo patarimų. Pataria Vincentas Sakas – nepriklausomas mitybos ir kulinarijos ekspertas.

Kas rytą tik atsikėlus išskalaukite burną vandeniu ir išgerkite šaukštą ryžių acto (atkreipkite dėmesį: ryžių actas tik – 2%).

Būtent taip šešis tūkstantmečius elgiasi kinai ir todėl pusantro milijardo žmonių beveik neserga širdies ir kraujagyslių ligomis. Nepatariu užgerti vandeniu, nes ryžių actas labai silpnas ir gerai padeda tiems, kas serga skrandžio opalige, skundžiasi skrandžio rūgštingumu, sunkumu, bėdomis virškinant. Ryžių actas ne sukelia rūgštingumą, o  pagerina jo šarmines reakcijas.

O dabar svarbiausias dalykas – lietuviams lietuviškas sveikatinantis pagalbininkas – Vincento antigripinas, kuris apsaugos organizmą nuo gripo bacilų:

Plakikliu (blenderiu) sutrinkite 700g lietuviškų spanguolių, 500g lietuviško medaus, 50g kaimiškų česnakų, 50g kaimiškų svogūnų. Taip pat sutarkuokite 20g nuluptų laukų krienų (neturite, dėkite turguje pirktų krienų), sumaišykite su spanguolėmis, po to įmaišykite 20g lietuviško medaus žiedadulkių, 20g lietuviškos bičių duonelės, 5g šviežiai maltų garstyčių (neturite, dėkite parduotuvėje pirktų garstyčių), 5g šviežiai maltų cinamonų, 1g šviežiai maltų aitriųjų paprikų (galima sumalti kavos malūnėliu). Laikykite šaldytuve inde su dangteliu.  10-15 minučių po to, kai ryte išgėrėte ryžių acto, išgerkite šaukštą sveikatinančio Vincento mišinio. Jei kam mišinys pasirodys per aitrus, užgerkite vandeniu. Kol siaučia epidemija, Vincento antigripiną gerkite ir vakarais.

Epidemijos metu daug ir dažnai valgykite česnakų, svogūnų, šviežiai trintų krienų, ypač sveika rauginti kopūstai, pagardinti smulkiai kapotais svogūnais ir saulėgrąžų aliejumi.

Būtinai padėkite savo kūdikėlių imunitetui: nakčiai sutrinkite kelias  česnako skilteles į košelę ir įdėkite kūdikėliui į kojinytes nakčiai taip, kad česnakas liestų padukus.

Saugokite save nuo užsikrėtimo gripu: parėjus iš gatvės pirmiausiai nusiplaukite rankas ir kuo dažniau plaukitės rankas (būtinai to reikalaukite iš vaikų), ypač prieš ruošiant ar imant į rankas valgį. Eidami į gatvę, parduotuvę ir darbe nešiokite kaukę, o į batus įdėkite po skiltelę česnako. Nebijokite jo kvapo, nes daug geriau česnaku kvepėti, nei sirgti ar mokėti „išrinktųjų klanui“ niekšiškai didelius pinigus už injekcijas, kurių poveikis yra abejotinas ir pasaulio žiniasklaidoje jau smerkiamas, kaip iš anksto sumanyta ir įvykdyta antihumaniška afera.

Parėję namo iš darbo arba lauko, tuoj pat nusiplaukite rankas, suvalgykite porą šaukštų spanguolių arba bruknių. Kasdien valgykite naminės juodos ruginės duonos su naminiu sviestu, sočiai pabarstę kaimiškais česnakais.

Valgius gaminkite su daug česnakų, daug svogūnų, patiekalus duokite ne su chemikalų ir krakmolo prifarširuotais parduotuviniais kečupais, o su savo paruoštomis garstyčiomis arba krienais. Jei norite skanauti pomidorų padažą – atėjus derliaus metui jo galite nesunkiai pasidaryti patys.

Per gripo epidemiją išmeskite iš valgiaraščio chemiškai ypatingai užterštą vištieną, krabų lazdeles, šaldytą žuvį, šaldytas daržoves ir šaldytus vaisius, šaldytus bulvių ir miltų pusgaminius (cepelinus, virtinius, blynus ir visą kitą jovalinį prastmaistį), išmeskite iš mitybos visus konditerijos gaminius, nes juose esantys cheminiai preparatai naikina žmogaus imuninę sistemą. Atminkite, kuo daugiau pyragaičių, tortų, kitų šių dienų konditerijos gaminių, tuo suaugusiems daugiau ligų, o vaikams ir jaunimui dar didesnis spuogų skaičius ant veidų.


DĖMESIO: čia pateikta informacija negali būti traktuojama kaip gydytojo nuomonė. Jei sergate – visuomet pirmiausiai pasitarkite su savo šeimos gydytoju!

Written by Simona

Simona mėgsta keliones, psichologinio pobūdžio literatūrą, kiną, teatrą, muziką, madą, fotografavimą.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *